Fairy Tail Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Hiro Mashima világa életre kel! Fairy Tail szerepjáték
 
KezdőlapPortalLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Pályázatok

Go down 
SzerzőÜzenet
Gérard Fernandes
Admin/ Fekete mágus
Gérard Fernandes


Hozzászólások száma : 25
Csatlakozás ideje : 2012. Jan. 30.
Age : 31
Tartózkodási hely : Mennyország tornya/ A tanácsban

Karakter információk
Mágikus erő:
Pályázatok Left_bar_bleue550/1500Pályázatok Empty_bar_bleue  (550/1500)
Szint: 2
Ékkő:
Pályázatok Left_bar_bleue1000/5000Pályázatok Empty_bar_bleue  (1000/5000)

Pályázatok Empty
TémanyitásTárgy: Pályázatok   Pályázatok Icon_minitimeKedd Jan. 31, 2012 1:58 am

Sok mágiát, céhet, NJK-t (Nem Játékos Karaktert) ad nekünk az alapul vett Fairy Tail manga világa, amit mi magunk is folyamatosan bővítünk saját fejlesztésű, saját magunk által kitalált elemekkel, de megadjuk a lehetőséget, hogy a játékosaink ötletei is tért kapjanak a rendszerben, hogy még élvezetesebbé tehessük nektek! Itt van néhány jó tanács és szabály, hogyan is pályázzuk meg az ötleteinket!


NJK Pályázatok
NJK-nak hívjuk a Nem Játékos Karaktereket, azokat a mellékszereplőket akik bárkik lehetnek, akik kitöltik Fiore többi részét. Ha akarunk a saját karakterünk életútjában szerepeltetni többször és komolyabban egy-egy NJK-t vagy mások felhasználására adnánk, pályázzuk meg a következő képen:

Név: NJK neve
Nem: NJK neme
Kor: NJK életkora
Szint: NJK szintje és rangja
Mágia: NJK mágiája, varázslatokkal együtt felsorolva!
Céh: ha az NJK tagja valamelyik céhnek
Kinézet: NJK külső tulajdonságai
Jellem: NJK személyisége, belső tulajdonságai
Felszerelés: azon tárgyak listája amit az NJK szinte mindig magánál hord
Előtörténet: minimum húsz soros elbeszélés, az NJK eddigi életéről.


Céh Pályázatok
Bármelyik mágus alapíthat céhet. Először is egy bizonyos mennyiségű tapasztalat, erő és tekintély kell hozzá (az alapítónak, tizedik szintűnek, azaz legalább „A” rangúnak kell lennie, hisz ő lesz a Céhmester) és a Mesteren kívül legalább három alapító tagra (nekik feltétlenül játékosoknak kell lenniük!). Továbbá szükséges egy pályázat, ami a következő pontokat kell tartalmaznia:

Céh neve: egy kitalált, szabadon választott angol név, általában kettő szóból.
Céhszimbólum: egy jel, ami tetoválás alakjában minden tagon megtalálható (képmelléklettel nem leírással!)
Céhmester: az alapító, aki majd a Céhmester lesz
Tagok: a három vagy több alapító tag
Történet: egy legalább ötven soros elbeszélés arról, hogyan és miért alapult meg a céh.
Céhház: minden céhnek van egy saját, külön bejáratú főhadiszállása, egy céhháza. A pályázatnál le kell írni, hogy hol található, hogy néz ki, milyen részei és szolgáltatásai vannak (kívül belül, milyen termek, szobák, részek, körülbelül milyen személyzet)



Mágia/varázstárgy Pályázatok
Saját varázslatokat, varázstárgyakat is ki lehet találni, ami ha értelmes, illik az általunk elképzelt világba, akkor bekerül a rendszerbe! Fontos, hogy a varázslatokat csakis akkor kezdjük el ellenőrizni, ha az adott minta szerint meg van formázva!

Név: a varázslat/varázstárgy neve angolul /magyarra fordítva/
Szint: a varázslat szintje (azaz, hányas szintűnek kell lenni az elsajátításához. Varázstárgyak esetében üresen kell hagyni)
Ár: (ezt a részt hagyd üresen, majd mi töltjük ki!)
Leírás: a varázslat/varázstárgy leírása, mit és hogyan csinál, mi történik, hogyan néz ki.
Ahogy látható a mintán a „Név, Szint, Ár, Leírás” szavak IMPACT betűtípussal vannak írva, a varázslat neve legyen az adott mágiatípus színével színezve (ha már létező típus azzal, ha egy új, akkor keress neki saját színt!) Valamint a leírás szövege dőlt betűvel legyen!

A mágiák terén lehet specializálódni, ezekről a Egyediség pályázat fórumrészben olvashatsz bővebben.


Titulus Pályázatok
Minden mágus életében eljöhet az a pillanat, amikor valami maradandót tesz. Erejét, dicsőségét, nagyságát, vagy akár szörnyűségét, gazságát mutatják a különböző titulusok, mint Natsu a Szalamandra, vagy Titánia Erza, esetleg az Esőasszony Juvia. A játékosok is szerezhetnek ilyen titulusokat, természetesen, ha elég rátermett (legalább ötös szintűnek kell lennie a játékosnak ahhoz, hogy titulust szerezhessen!) Ahhoz, hogy titulust szerezhess a következő képen kell pályázatot írnod:

Titulus: maga a jelző, amit szeretnél a neved mellett látni
Történet: egy legalább hetven soros elbeszélés, amiben leírod, hogy mit tettél, miért és hogyan kaptad meg az adott titulust. Ezt a pályázatot kiemelkedően kell megírni, csip-csup, ügyekért senkit nem jegyez majd meg az utókor!



Csatlakozási/kilépési pályázatok
Előfordul, hogy egy magányos mágus megunja az egyedüllétet és csatlakozni akar egy céhhez, vagy épp elhagyni kívánja az eddig munkahelyének tekintett céhet. Ekkor egy pályázatot kell írni, ami legalább negyven sorban, elmeséli, hogyan és miért csatlakoztunk illetve hagytuk el a céhünket.



Familiáris Pályázatok
Egy varázslónak mindig szüksége lehet egy familiáris segítségére, ehhez pedig egy familiáris pályázatot kell írni.

Név: a familiáris leendő neve
Faj: a familiáris faja
Nem: a familiáris leendő neme
Történet: egy legalább harminc soros elbeszélés, amiben le kell írni, hogyan jutott a játékos birtokába a familiáris tojása

Vissza az elejére Go down
https://fairytailrpg.hungarianforum.com
 
Pályázatok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Fairy Tail Szerepjáték :: Szabályzat és egyéb dolgok :: Szabályzat-
Ugrás: