Fairy Tail Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Hiro Mashima világa életre kel! Fairy Tail szerepjáték
 
KezdőlapPortalLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Alakváltók (Take Over)

Go down 
SzerzőÜzenet
Gazille RedFox
Vas Sárkányölő
Gazille RedFox


Hozzászólások száma : 34
Csatlakozás ideje : 2012. Feb. 01.
Age : 27
Tartózkodási hely : Fairy Tail

Karakter információk
Mágikus erő:
Alakváltók (Take Over) Left_bar_bleue550/1500Alakváltók (Take Over) Empty_bar_bleue  (550/1500)
Szint: 2
Ékkő:
Alakváltók (Take Over) Left_bar_bleue1000/5000Alakváltók (Take Over) Empty_bar_bleue  (1000/5000)

Alakváltók (Take Over) Empty
TémanyitásTárgy: Alakváltók (Take Over)   Alakváltók (Take Over) Icon_minitimeSzer. Feb. 01, 2012 10:15 am

TAKE OVER



Név: Take Over /Megszállás/
Szint: 2
Ár: 150.000 Gyémánt
Leírás: A Take Over az alakváltók egy magasabb szintű mágiája. Csak alakváltó mágusok képesek elsajátítani. A mágus képes lesz állatok, bestiák, démonok vagy más különleges lények részleges vagy épp teljes alakját felvenni, ezzel nagyobb erőre, gyorsaságra és új képességekre tehet szert. Ezeknek a megszerzése viszont nem olyan egyszerű. A mágus hosszas érintés útján tudja tanulmányozni és lemásolni a kívánt testrészt vagy testet. Ehhez azonban általában lekell győzni a lényt, mivel ritka eset, hogy hagyná magát. Persze más alakváltóktól is ellehet sajátítani a technikákat. A Take Over-nek négy alrésze van és mikor egy alakváltó megtanulja ezt, választani kell az egyik közül. Tehát a mágus csak egyre specializálódhat: Animal Soul, Beast Soul, Satan Soul, Mythical Soul.


ANIMAL SOUL

Név: Animal Soul: Wing /Állat lélek: Szárnyak /
Szint: 2
Ár: 150.000 Ékkő
Leírás: A mágus kezei tollas szárnyakká alakulnak, melyek elég erősek ahhoz, hogy a magasba emeljék.

Név: Animal Soul: Tail /Állat lélek: Farok/
Szint: 2
Ár: 150.000 Ékkő
Leírás: A mágusnak egy másfél méteres farka nő. Ezt egy vékony szőrréteg borítja, mely általában olyan színű, mint az egyén haja. A farkát ügyesen bírja mozgatni és tárgyakat is képes vele megragadni. Olyan lesz számára, mint egy harmadik kéz.

Név: Animal Soul: Tiger /Állat Lélek: Tigris/
Szint: 3
Ár: 300.000 Ékkő
Leírás: A mágus felveszi egy hibrid-tigris formát. A kezei mancsszerűek lesznek. Körmei borotvaéles karmokká alakul. Könyöktől lefelé a bőre narancsszínű és enyhén szőrős lesz, valamint fekete csíkok jelennek meg rajta. A haja megnő, arcán macskabajusz, fején pedig macska fülek jelennek meg. Sebessége, reflexei és harci képessége jelentősen megnő.

Név: Animal Soul: Cheetah /Állat Lélek: Gepárd/
Szint: 3
Ár: 300.000 Ékkő
Leírás: A mágus felvesz egy hibrid-gepárd formát. Bőre besárgul és fekete foltok jelennek meg rajta. A lábai megnyúlnak picit, izmosabbak és ruganyosabbak lesznek. Átalakult lábai lévén hihetetlen sebességet képes elérni. Ha futásra kerül a sor akár 150 km/h-ás sebességgel száguld előre. A sebesség növekedés csak a lábaira vonatkozna, tehát az ütései ugyanolyan gyorsaságúak, mint az átalakulás előtt.

Név: Animal Soul: Pangolin /Állat Lélek: Tobzoska/
Szint: 4
Ár: 500.000 Ékkő
Leírás: A mágus felvesz egy hibrid-tobzoska formát. Bőre megkeményedik és barnás színű, pengeéles pikkelyekké alakul, egyedül csak a hasán és a mellkasán (és persze az arcán) marad változatlan. Az új külseje védelmet nyújt a fizikai támadásokkal szemben és élőfegyverként is használható. A mágus ebben az alakban képes gömbbé formálódni, melynek a külseje ez a kemény, borotvaéles pikkelyek lesznek.

Név: Animal Soul: Electric Eel /Állat Lélek: Elektromos angolna/
Szint: 4
Ár: 500.000 Ékkő
Leírás: A mágus felvesz egy hibrid-angolna formát. Teste megnyúlik és elvékonyodik, szinte csont és bőr lesz. Bőre szürkére színeződik és rendkívül sima lesz. Immunis lesz bárminemű elektromos hatásra, valamit a teste bármely részén képes lesz elektromosság előállítására. Az ütései is elektromos töltetűek.

Név: Animal Soul: Salamander /Állat Lélek: Szalamandra/
Szint: 4
Ár: 500.000 Ékkő
Leírás: A mágus felvesz egy hibrid-szalamandra alakot. A bőre besárgul és fekete foltok jelennek meg rajta, valamint nyálkás lesz. Kezén csupán négy ujja lesz (1 hüvelyk és 3 rendes), a szeme pedig teljesen fekete lesz és enyhén kidülled. Bőre nyálkás lesz, mely immunissá teszi a tűz ellen.

Név: Animal Soul: Toad /Állat Lélek: Varangy/
Szint: 4
Ár: 500.000 Ékkő
Leírás: A mágus felvesz egy hibrid-varangy formát. Lábfeje és a lábujjai megnyúlnak, közöttük úszóhártya nő. A kezeinél hasonló a helyzet. Nyakán pedig minden oldalán három vágás jelenik meg, amik a kialakult kopoltyújának a kivezető nyílásai. Igazi kétéltű lesz belőle. Képes a víz alatt lélegezni és úszni, nem is akármilyen sebességgel. A megmaradt keze miatt pedig tárgyakat is tud használni.



BEAST SOUL





Név: Beast Arm: Montain Balkan /Bestia Kar: Hegyi Balkan/
Szint: 2
Ár: 150.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel átalakítja az egyik karját egy izmos majomszerű kézzé. Válltól csuklóig fehér bunda borítja, amiken nagy fekete foltok helyezkednek el. Az öklét nem borítja szőr, hanem egy vastag fekete bőrréteg. Alkarja megduzzad a felkarjához képest.

Név: Beast Arm: Black Bull /Besta Kar: Fekete Bika/
Szint: 2
Ár: 150.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel átalakítja az egyik kezét egy izmos, fekete, bestia karrá, ami nagy ütőerőt kölcsönöz neki.

Név: Beast Arm: Iron Bull /Bestia Kar: Vas Bika/
Szint: 3
Ár: 300.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel átalakítja az egyik kezét egy izmos, fémes bestia karrá, ami hatalmas ütőerőt kölcsönöz a használónak. Ezen kívül jóval ellenállóbb a fizikai támadásoknak, mint egy húsvér kéz.

Név: Beast Arm: Organic Shield /Bestia Kar: Organikus Pajzs/
Szint: 4
Ár: 500.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel átalakítja az egyik alkarját egy kemény, elszarusodott, másfél méter hosszú pajzzsá. A szaruréteg ellenáll az apróbb sérüléseknek, azonban ha nagyobb éri a mágus könnyűszerrel beforraszthatja némi varázserő ráfordításával. Ez kicsit időigényes művelet és koncentrációt igényel alacsonyabb szinten. Egy támadás folyamán kapott sérülést a mágus természetesen teljes mértékben érzi. Ez az egyik nagy hátránya ennek a formának. Habár betudja gyógyítani a karját ért sérüléseket, azokat a fájdalmakat végig átérzi.

Név: Beast Arm: Spiked Reptile /Beastia Kar: Tüskés Hüllő/
Szint: 4
Ár: 500.000 Ékkő Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel átalakítja az egyik karját egy izmos, pikkelyes karrá. A vállából egy hatalmas gyűrűzött (enyhén görbe) csont tüske áll ki, ami körül sok picike tüske kandikál ki. Négy ujja végén borotva éles, hófehér karmok lesznek.

Név: Beast Arm: Diamond Bull /Bestia Kar: Gyémánt Bika/
Szint: 5
Ár: 800.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel átalakítja az egyik kezét egy izmos, gyémántborítású bestia karrá, ami óriási ütőerőt kölcsönöz a használónak. Ezen kívül rendkívül ellenálló a fizikai támadásoknak, szinte sérthetetlen. Csak nagyon erős mágiával lehet felsérteni a gyémánt réteget.

Név: Beast Back: Hedgehog /Bestia Hát: Sündisznó/
Szint: 5
Ár: 800.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel egy tüskés teknős páncélt formál a hátára és a fejére. A páncél rendkívül ellenálló. Védekezésre kiváló. Nem csak a mágust képes megvédeni a támadások elől, hanem az előtte állókat is.

Név: Full Body Take Over: Beast Soul /Teljes Testes Megszállás: Bestia Lélek/
Szint: 6
Ár: 1.250.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel teljesen átalakítja a testét. Egy szörnyeteg alakját képes teljes mértékben felvenni, ezzel minden fizikai adottságot (erőt, sebességet) és képességeit megszerzi. Full body Take Over-t nem lehet más mágustól szerezni, csak szörny legyőzése útján. Természetesen, ha a szörny túl erős a mágushoz képest, akkor képtelen lesz irányítani ezt a hatalmas erőt és elveszti az eszét addig.



SATAN SOUL




Név: Satan Arm: Black Devil /Démon Kar: Fekete Ördög/
Szint: 2
Ár: 150.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel felveszi egy egyszerűbb démon karját. A kéz ez után elfeketedik és egy vékony sötétszínű csontos páncélréteg borítja be. Ujjai enyhén megnyúlnak és penge élesek lesznek.

Név: Satan Wing: Black Bat
Szint: 2
Ár: 150.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel démoni szárnyakat növeszt magának, ami leginkább egy óriási denevér szárnyaira emlékeztet. Önmagán kívül még maximum két embert bír el, de ez esetben nagyon lassan és erőlködve képes repülni. Plusz súly nélkül viszont rendkívül gyors sebesség elérésére képes.

Név: Satan Wing: Dark Raven
Szint: 2
Ár: 150.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel démoni szárnyakat növeszt magának, ami leginkább egy óriási fekete madár szárnyaira emlékeztet (vagy épp egy fekete angyal szárnyra). Önmagán kívül még maximum két embert bír el, de ez esetben nagyon lassan és erőlködve képes repülni. Plusz súly nélkül viszont rendkívül gyors sebesség elérésére képes.

Név: Satan Arm: Fire Spirit /Démon Kar: Tűz Szellem/
Szint: 3
Ár: 300.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel felveszi egy tűz démon karját. A keze elfeketedik és kicserepesedik, mintha a bőre alatt izzó lávatenger lenne. A keze körül lángok cikáznak, amit képes egy mozdulattal lelőni róla. Körülbelül fél perc után újra lángok borítják a kezét, amit újra le tud lőni. (Olyan, mintha meglenne a Fire Ball varázslata.)

Név: Satan Arm: Ice Spirit /Démon Kar: Jég Szellem/
Szint: 3
Ár: 300.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel felveszi egy jég démon karját. A keze elkékesedik és helyenként jég szilánkok állnak ki belőle. Körülötte a levegő lehűl és érintéssel képes fagyasztani. (Olyan mintha meglenne a Freeze varázslata)

Név: Full Body Take Over: Satan Soul /Teljes Testes Megszállás: Démon Lélek/
Szint: 8
Ár: 3.000.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus Take Over-rel teljesen átalakítja a testét. Egy démon alakját képes teljes mértékben felvenni, ezzel minden fizikai adottságot (erőt, sebességet) és képességeit megszerzi. Full body Take Over-t nem lehet más alakváltó mágustól szerezni (egyedül démon mágustól, de tőle is csak akkor, ha teljesen felveszi a démona alakját), csak a démon legyőzése útján. Természetesen, ha a démon túl erős a mágushoz képest, akkor képtelen lesz irányítani ezt a hatalmas erőt és elveszti az eszét addig.


MYTHICAL SOUL



A Mythical Soul az egyik legritkább és legnehezebben elsajátítható Take Over mágiaág. Erre specializálódni csak staff által mesélt történetben lehet, feltéve, ha sikerül. Lényege, hogy egy ritka mitológiai lény humanoid alakját felveheti a mágus és ezzel megszerzi annak a lénynek minden speciális képességét és varázslatát. Az alakot csupán bizonyos ideig tudja fenn tartani a mágus. (Szint szorozva perccel: tehát egy hármas szintű alakváltó 3 percig bír Mythical Soul-os formában maradni.)

Név: Mythical Soul : Kappa /Mitikus Lélek: Kappa /
Szint: 2
Ár: 150.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus felveszi egy Kappa alakját és ezzel megszerzi annak a képességeit. Bőre elszíneződik és kipikkelyesedik. Hátán egy teknős páncél jelenik meg, ujjai között úszóhártya jelenik meg, egyaránt a kezeken és lábakon. Szája pedig csőrré alakul. A feje tetején egy csésze formájú bemélyedés lesz, amiben némi víz van. Ez szolgálja a varázserejét és képes tőle víz mágiát használni. (Saját szintjével megegyezően bármely víz mágiát, tehát egy 4-es szintű négyes szintig az összes víz mágiát tudja használni ebben a formában)

Név: Mythical Soul : Minotaur /Mitikus Lélek: Minotaurusz/
Szint: 4
Ár: 500.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus felveszi egy Minotaurusz alakját. Egy bika fejű, izmos testű humanoid lényét. A mágus mérete másfélszeresére nő. Rendkívüli fizikai ereje mellett, páratlan tájékozódási képességre is szert tesz. Képes lesz a fegyveridézésre:
• Név: Ex-quip: Berserker Axe /Ölt-váltás: Őrjöngő Fejsze/
Leírás: Egy állandóan véres pengéjű, kétkezes harci fejsze, melybe egy különleges lakrima van ágyazva. A fejsze minden egyes ütés után egyre nagyobb és nagyobb pusztító erőre képes. Ez a képessége csak élőlényeken működik.
• Név: Ex-quip: Berserker Sladgehammer /Ölt-váltás: Őrjöngő Pöröly/
Leírás: Egy hatalmas, kétkezes harci kalapács, melybe egy különleges lakrima van ágyazva. A pöröly minden egyes ütés után egyre nagyobb és nagyobb pusztító erőre képes. Ez a képessége csak tárgyakon működik (tehát minden élettelen dolgon).


Név: Mythical Soul: Manticore Mítikus Lélek: Mantikór /
Szint: 5
Ár1.000.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus felveszi egy Mantikór humanoid alakját. Hátából hatalmas denevérszerű szárnyak nőnek ki, melyeken erős és ellenálló bőr feszül. Testét sötétszínű szőr lepi el és a derekából hátul egy skorpiószerű farok emelkedik ki. Ujjai megnőnek és a körmök borotvaéles karmokká módosulnak. Fogai is megnőnek és tűhegyessé vállnak. A farok végében lévő tüske mérgezett (erős bénító hatású vagy lassú idegméreg választható), ha kilövi újra nő egy percen belül. Bármi nemű méregre immunissá válik, amíg ebben a formában tartózkodik. Valamint képes lesz a szintje felével megegyező (lefelé kell kerekíteni) szintű tűz mágiát használni.

Név: Mythical Soul : Pazuzu /Mitikus Lélek: Pazuzu/
Szint: 6
Ár: 1.250.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus felveszi Pazuzu alakját, aki egy rémisztő külsejű, már-már démonnak kinéző lény. Testét vékony, pelyhes szőr borítja. Ujjai sas karmokban végződnek, hátán pedig négy szárny található. Lába, mint valami ragadozó madáré. Az állkapcsa előrenyúl és elszarusodott, melyben borotvaéles fogak vannak. Szárnyai lévén képes a repülésre és karmai egyetlen suhintásával szélpengéket küldhet az ellenfelére. Szárnyaival forgószeleket gerjeszthet .A szintjével megegyező egyéb szél mágiákat is használhat.

Név: Mythical Soul : Phoenix /Mitikus Lélek: Főnix /
Szint: 7
Ár: 1.750.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus felveszi egy Főnix humanoid alakját. Teste vörös lesz és lángoló tollak borítják be. A lapockáiból szárnyak nőnek ki, szája pedig csőrré alakul. Immunis bármely tűzre. Rendkívül gyors a regenerációs képessége.Ezeken kívül képes lesz a szintjével megegyező tűz mágiát használni.

Név: Mythical Soul : Griffin /Mitikus Lélek: Griff/
Szint: 12
Ár: 8.000.000 Ékkő
Leírás: Az alakváltó mágus felveszi egy Griff humanoid alakját. A testén aranyszínű szőr nő, a kezei félszárnyakká válnak. Ez azt jelenti, hogy végtagja továbbra is kézként használható, azonban a csuklóból tovább nő még egy csont, ami megnyújtja a végtagot, hogy szárny lehessen, ezáltal a repülésre is képes. Ujjai borotvaéles karmokká alakulnak, mellyel még az acélt is könnyedén széttépheti. Ezen kívül egy sasszerű csőre és oroszlán farka nő. Hatalmas erő dukál ehhez a testhez, a mágus ereje megkétszereződik. (Ez szó szerint így van, amíg a mágus ebben az alakban van a VE-je megduplázódik.)







Vissza az elejére Go down
 
Alakváltók (Take Over)
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Fairy Tail Szerepjáték :: Szabályzat és egyéb dolgok :: Mágia-
Ugrás: